Lätt Potatissallad & Chorizo

Vi var helt enkelt tvungna att grilla idag igen, vi har ju faktiskt längtat hela vintern..
Idag blev det jättegod chorizo från Tyskland som vi köpte på Maxi. Potatissalladen slängde vi snabbt ihop och ställde kallt en stund innan servering.


2 pers
Lätt Potatissallad
6-8 kokta, kalla potatisar
4 tsk lätt eller fettfri majonäs
4 msk lättfil
2 tsk senap
ev. 2 tsk kapris
purjolök
salt & peppar

Skär potatisen i små bitar / tärningar.. Blanda majonäs, fil, senap och ev. kapris. Rör ner potatisen. Strimla purjolöken fint och strö över. Väljer du utan kapris så kan salladen behöva lite extra salt och peppar.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Du, det där såg inte dumt ut.

Farlig bild mitt i natten dessutom! :)



2009-04-07 @ 02:44:41
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha :) Nu känner jag mig som värsta skrattobjektet :) Haha, men det var nog positivt menat! ;)



Och jag är en nattuggla, jag vet :)

2009-04-07 @ 12:58:19
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bloggtoppen.se Matbloggstoppen
RSS 2.0