Film - The Hurt Locker

I krigets kaos tvingas en bombstyrka på uppdrag i Irak till en farlig katt-och-råtta-lek i en stad där alla skulle kunna vara fienden och allt skulle kunna vara en bomb.

Filmen är spännande, välgjord och verklighetstrogen.
Handlingen om enbart bombdesarmering kanske inte låter så lockande, men låt inte det skrämma. Dock drar sista halvtimmen på filmen ner betyget då det är så otroligt långdraget och inte det minsta intressant, stäng av filmen innan dess! ;) Betyg svårt.. (1-5) 3


Kommentarer
Postat av: Kimberly

rösta snälla på mig, om du har redan gjort det. kan du snälla vara god och göra det en gång till?

http://www.tv4.se/1.1173520?i=76

betyder verkligen jätte mycket för mig.

och om jag vinner lottar jag ut en biljett på min blogg.

kramar

2009-10-01 @ 17:58:59
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bloggtoppen.se Matbloggstoppen
RSS 2.0