Utmaning

Vi har blivit utmanade av Kardemumma Gumman :D.
Detta går ut på att besvara frågorna, utmana utvalda bloggare samt lämna en kommentar hos dom, tala om att dom blivit utmanade och berätta för den som utmanade dig att du gjort utmaningen.



Vilken mat äter ni ofta?

Vi älskar mat, all mat! Tacos är ju dock något vi aldrig kan få för mycket av!! Och kyckling... det kan man variera i oändlighet.

När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av
?

Camilla: Javisst, självklart hjälper jag till att duka av.
Thomas: Eeeh... nej, det finns alltid någon annan som ställer upp ;)


Var sitter du helst när ni bloggar?

Vi sitter / ligger / hänger alltid i soffan när vi bloggar. Vi är kära i vår soffa.


Köper ni trisslotter ofta?

Camilla: Det händer... (när Thomas inte är med och handlar), annars får jag Triss från mamma vid högtider =D
Thomas: Eeeh... nej, det finns alltid någon annan som gör det ;) typ... hon som ligger brevid mig i soffan)

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Camilla: Helt klart Barcelona! Storstad & shopping möter strand, bad och sol.
Vill gärna tillbaka ;) 
Thomas: Grekland har varit underbart... sol, stränder & uteserveringar är det jag eftersöker. Dock har maten alltid varit ganska torr, de verkar inte vara mycket för såser.


Tv kanal ni tittar mest på?

Vi tittar sällan på tv, blir mest filmer. Däremot har vi på tv:n i bakgrunden ibland och då är det mest komedierna på TV3 och Kanal 5 som gäller.


Då utmanar vi dessa personer/bloggar att svara på ovanstående frågor:
(försökte hitta några som inte fått utmaningen, hoppas vi lyckades :D 
Chez Sofia
Anna
Annelie


Kommentarer
Postat av: Nette (kardemumma Gumman)

Kul att läsa hur andra gör/äter/gillar! :D

2009-04-29 @ 15:37:06
URL: http://kardemummagumma.wordpress.com
Postat av: Vicki

Äntligen har jag hittat hit igen. Hittade ett recept hos er men skrev så klart inte ner det med i samma. Sedan har jag surfat runt och nu hittade jag det. Så nu ska jag skriva ner och testa det.



Vicki

2009-04-29 @ 20:32:26
URL: http://fotbollsvicki.blogspot.com
Postat av: Skogshuset

Heeej! Va kul - har ni också testat Stroopwaffles?! Har inte träffat nån innan som vet vad det är, men när man väl smakat det en gång är man fast!!! Visst är Barcelona en hyvens stad! Tog också det som bästa semesteminne. Åker ni dit igen kan jag rekommendera Sitges - en liten badort söder om (tror jag?!) Barcelona. Hur mysig som helst och härliga stränder. Trevlig kväll!!!

2009-04-29 @ 20:53:52
URL: http://skogshuset.blogg.se/
Postat av: Chezsofia

Trevligt med en utmaning. =) Svar kommer snart.

2009-04-30 @ 12:33:38
URL: http://www.chezsofia.bloggsida.se
Postat av: Anna

Hej Hej!

Kul med en utmaning, nu äntligen har jag gjort den och utmanat andra!

Läste runt lite på er blogg, och fiket i Helsingborg ska jag ta och besöka tror jag... Bor ganska nära H-borg, men har aldrig varit där, min man bara Älskar chokladbollar så han blir nog glad!

2009-05-05 @ 10:45:51
URL: http://andaludde.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bloggtoppen.se Matbloggstoppen
RSS 2.0